Beoordelingen van King of the Ribs Amersfoort

Recente recensies

4.0
Benjamin
23 september 2021

Spareribs pittig 2 maal en een kapsalon besteld. Spareribs waren bestrooid met chili poeder. Maar alleen boven op. Dus bij de 1e hap heb je alleen de poeder. Het was ook heel erg klonterig en echt niet te eten. Word steeds slechter hier. Jammer want vroeger waren ze naar mijn menig de beste uit de stad. Maar de laatste paar jaren word het steeds slechter. Kapsalon sloeg ook nergens op. Zat een apart bakje groente bij, die niet vers was en heel erg zuur was. Patat was ook weer 1 bonk lauwe kleffe slappe patat. Goedkoop was het ook niet, maar betaal liever wat meer en dat het goed is. Maar dit is het geld echt niet waard. Echt geen aanrader. Dan liever Palmtree, sparerib express of de lokale restaurants die geen massa is kassa mentaliteit hebben.

Jona Smidt
11 september 2021

Friet was heel meelig en smaakloos. En de frietsaus was zuur. Geen aanrader om dat te bestellen. De kaas bij het broodje döner was ook nog eens vergeten.

Van der Velde
8 september 2021

Koude friet. We hebben het heel vaak wel goed gehad.

Henk van Oostrum
8 september 2021

Snelle service en netjes bezorgd

Sara
29 augustus 2021

Netjes op tijd, vriendelijke bezorger. Eten was nog lekker warm

Terpstra
27 augustus 2021

Snelle service lekker eten

Anoniem
16 augustus 2021
Van Duinkerken
15 augustus 2021

Snel bezorgd, ribs waren weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk van Oostrum
15 augustus 2021

Nvt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
11 augustus 2021
Carlos
29 juli 2021
Ronald Wagensveld
26 juli 2021

Lekker snel bezorgd dus nog heerlijk warm

Bart van Hamersveld
21 juli 2021

De spareribs waren niet gemarineerd en heel erg zout. De enige marinade die er was, was een bodempje op de grond van het bakje. Dit is niet wat ik gewend ben van King of the Ribs. Ik heb ze gebeld en het doorgegeven. Zij zouden dit gaan uitzoeken en daar moet ik het tot op heden mee doen. Ik hoop nog iets van ze te horen. Ben hopelijk niet de enige vandaag die de kwaliteit zwaar beneden peil vond.

Martijn
20 juli 2021
Anoniem
19 juli 2021

Spareribs waren weer super lekker.

cor hofman
15 juli 2021

was lekker en snel bezorgd

Jerry
14 juli 2021

De laatste paar keer zijn er minder spareribs in het bakje. Voorheen was het altijd goed gevuld en dat mag ook voor 14,95. Voor dat geld neem ik liever chinees of 2 pizza's.

Walet
11 juli 2021
Frank van Veen
6 juli 2021

Gruwelijk slecht ! dikke smurrie van kruiden op de ribs. bestel al jaren bij jullie maar dit was gewoonweg niet te eten. Alles smurrie er af gehaald met een lepel , smaak benedenmaats !

J.
5 juli 2021
Nicole
1 juli 2021
Kees Jansen
25 juni 2021

Zo lekker weer, en zo snel bezorgd . Top

Van der Velde
20 juni 2021

Helaas was bijna alles koud. Dit is beter geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
9 juni 2021

Als je spareribs besteld ga je ervan uit dat je 2 stukken ribs krijgt en niet 1 met wat friet en sla. Portie ia te klein circa wat je ervoor betaald.

Pieter
30 mei 2021
Everhardus
29 mei 2021

Lekkere spare ribs goed warm. en keurig op de afgesproken tijd. Top

jannie
25 mei 2021

het was heerlijk

joan
24 mei 2021

alleen de gepofte aardappel ontbrak, verder was het heerlijk en ruim🙂

F
23 mei 2021

Spare ribs sweet en spare ribs spicey in hetzelfde doosje geleverd, welke tent doet dat nou weer... patat was zacht en nog niet goer, kip smaakte niet. En serieus, 20 euro voor 6 ribjes, halfgare patat en een bruin bakje salade, schaam je....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
23 mei 2021

Heerlijk echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
23 mei 2021

Kwaliteit was veel minder dan we gewend zijn spare ribs niet goed gaar en frietjes waren koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem Amersfoort
22 mei 2021
Laura
21 mei 2021
Betty Gerritse
19 mei 2021
Floris
15 mei 2021

Koude kip en kleffe patat

Anoniem
14 mei 2021
Kees
14 mei 2021

Zoals eerder, altijd erg snel met levering en vriendelijk afgeleverd. En natuurlijk erg lekker . Smaakt altijd naar meer. Ik heb nu ook een volle spaarkaard :)

Gea
13 mei 2021

Heerlijk maaltijd bezorgd, lekker warm, friet bleef knapperig, lekker!

onewayrev
9 mei 2021

echt goed vlees en service eerste keer besteld zeer tevreden echte aanrader

Jamilla
8 mei 2021

Perfect as always. Alleen een heel klein beetje lauw

Milo
2 mei 2021

Dik in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marian
1 mei 2021

Heerlijk malse spare ribs, goed van smaak en qua temperatuur goed warm bezorgd!!

Door
1 mei 2021

Het was heerlijk!

Ridderikhoff
27 april 2021

Bij de bestelling was de bezorger vergeten het drinken af te geven maar was binnen een paar minuten terug om het alsnog te geven. Complimenten voor hem

Me
27 april 2021

Spareribs smaakte nergens naar

karin van dalen
17 april 2021

heerlijke spare ribs ...snelle bezorging...picobello

Thijs
17 april 2021

Lekkere ribs en goede bezorging

TJ
12 april 2021

De bestelling werd snel en warm geleverd, de kwaliteit was ook prima. Alleen jammer dat de inhoud niet klopte; we bestelden een chicken mix for two met allerlei soorten gefrituurde kip en frietjes, en kregen meerdere (3) zakken vol met alleen kipnuggets. Daarnaast werden wel frietjes meegeleverd. Per ongeluk dus geen chickenstripes en chickenwings gekregen. Ik probeer het vast nog eens, maar dan moet de inhoud wel echt kloppen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ceylan
11 april 2021

Bezorging was snel, en het eten was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henny Mulder
11 april 2021

Jammer friet was koud, verder smakelijk

Simon
5 april 2021

Iets minder zout Ik heb het vermoeden dat er wat later nog zout op gestrooid is sorry

Henk
4 april 2021

De kwaliteit was matig , eerder vond ik de spareribs beter van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen Berrens
4 april 2021

Jammer extra salade besteld maar was zo weinig voor het betaalde bedrag

Bert
2 april 2021

Lekkere spare ribs, grote portie, snelle levering, aardige bezorger

Jeroen
26 maart 2021

Bezorging was helaas ruim 20 minuten eerder dan afgesproken helaas was een persoon dus nog niet thuis

Cor Frentz
15 maart 2021

ondanks de storing op jullie web site toch alles goed geregeld via de telefoon

Martin Blaauwbroek
14 maart 2021

Drinken vergeten bij bezorging, bezorger zou bellen naar zijn baas. Drinken zou nabezorgd worden. Niets meer van gehoord. Spareribs waren goed van smaak, maar heb ze ergens anders wel lekkerder gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabrina
14 maart 2021
Wint
12 maart 2021
HJ
11 maart 2021

Ik vind de prijs kwantiteit niet goed. 75 euro vind ik te duur voor wat we kregen voor vier personen. Logischerwijze was het broodje falafel niet aangekleed met groenten, maar toch 12.95 voor een menu met patatjes is niet in verhouding met 7.95 en een grote burger van andere fastfood menu's Wel vind ik de kwaliteit erg goed en zelfs beter. Maar of het dan zoveel duurder moet zijn?

Simon
11 maart 2021

Was heerlijk goed klaar gemaakt voor hamburgers en op tijd bezorgd en nog warm het is om aantebevelen 👍😇

Danny
9 maart 2021

snel en lekker

ellen
1 maart 2021

Niets mis met de ribs, alleen heel vervelend dat de bestelling veel te vroeg wordt afgeleverd. De twee keer dat we iets besteld hebben was het 30 min. te vroeg. dat vinden wij wel lastig! Met de bezorger zelf was niets mis mee, deed het keurig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

nico
22 februari 2021
Ran
20 februari 2021
Ms
18 februari 2021
Peter
6 februari 2021

Prima eten en goede bezorging!

Willem
3 februari 2021

Lekker en warm eten en lekker snel bezorgd.

Dennis
31 januari 2021

Een van de sausjes ontbrak, daarom puntje aftrek van de bezorging ;) Kwaliteit als altijd uitstekend.

Pieterjan Grobler
29 januari 2021

De spareribs waren heerlijk zoals altijd maar gisteren helaas heb ik de kaassaus waarvoor ik betaald heb niet ontvangen en de friet smaakt erg naar oude olie die in de friteuse wordt gebruikt. We hebben de friet niet gegeten

Rachida
28 januari 2021

Lekker snel bezorgd en heerlijk eten

Arrianne Viola
26 januari 2021

Heel lekker!!

de Jonge
23 januari 2021

Weer eens een bezorgmaaltijd geprobeerd. Wij waren aangenaam verrast over de prima bezorging maar vooral door de smakelijke spare ribs en de bijlagen. De friet was van topkwaliteit en nog alleszins behoorlijk van temperatuur. Toch een flinke fietstocht vanaf Amersfoort naar Leusden. De sausjes van de kant en klaar leverancier maar prima. Kortom blij verrast en voor herhaling vatbaar.

Kleet
23 januari 2021
s.J.buijsman
20 januari 2021

Sorry maar de spareribs was niet gebakken was koud en de burger was niet warm

Edo
17 januari 2021

Het eten smaakte goed, alleen deel van de bestelling zat niet in de tas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hermi
17 januari 2021
Alida van Dijk
1 januari 2020

Heerlijk om van te smullen.

Ong
31 december 2020
Sa
27 december 2020

Dit keer viel onze bestelling van de chicken wings Menu vies tegen. De wings waren nog rood rauw van binnen en er zat een vettige korst laag bovenop. Jammer maar we hebben er amper van gegeten.

Mario
26 december 2020

Zeer weinig ribs, friet gefrituurd in oud vet. Niet warm, erg duur ( niet erg als het dan maar goed is ) voor mij laatste keer! Wel zeer snel bezorgd.

Dennis
26 december 2020

(Sweet) Spareribs waren redelijk smakeloos, friet was prima. Berorging was in orde, vriendelijke bezorger.

Stephan
25 december 2020

Lekker snel bezorgd. Alles goed ingepakt, dus geen lekkage. En nog lekker warm, ook al was het 10 minuten rijden. Top...

André Bogers
14 december 2020

Het was veel te laat, afgekoeld en ik ben niet terug gebeld zoals beloofd. Ik zou het op prijs stellen als er afspraken worden nagekomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
12 december 2020

We hadden de zoete Ribs besteld. Goede hoeveelheid (was op bestellijst onduidelijk hoeveel je zou krijgen). We hadden daardoor te veel maar qua prijs kwam het goed overeen. Naar onze smaak waren ze wel héél erg zoet, lagen ik een plasje saus. We hebben ze afgespoeld onder de kraan en toen waren ze prima. Bezorging op tijd. Denk niet dat we nog een keer gaan bestellen.

Willem
10 december 2020

Ik vond de maaltijd te duur voor een patatje en een broodje..

Sandy
4 december 2020
Martha
3 december 2020

Vlees smaakte bitter

Alexander
29 november 2020

Was heel goed bereid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frits
28 november 2020

Keurig op tijd bezorgd! En het was lekker!!! Dit was de 1e keer. We gaan vaker bestellen!

Wil Zaagman
28 november 2020

Gewoon weer uitstekend!

Simon
22 november 2020

Ik Ben altijd te vrede met King of the Ribs daarom blijft ik bij de firma bestellen 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theresia
19 november 2020

Patat was lauw en taai, niet eetbaar. Rest was matig, qua smaak en verzorging

Leo de Veen
19 november 2020

De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en de kwaliteit, die wij altijd goed vinden, was zelfs beter! Petje af!

Raymond
16 november 2020

Bestelling kwam sneller dan ik had verwacht. Eten was nog warm en uiteraard ook lekker. Ga zo door 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romy
15 november 2020

De bezorger was erg snel en zeer vriendelijk, helaas wat het eten echt verschrikkelijk. Toen ze net open waren was het eten er heerlijk, maar tegenwoordig is het echt niet lekker. Wij zullen hier in elk geval nooit meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
14 november 2020

Heerlijke spareribs gegeten in plaats van uit eten. Snelle bezorging, prima kwaliteit.

Cunera van der Plaats
13 november 2020

Bakken waren allemaal gaan lekken, één klieder boel.

Ben
12 november 2020

Voor bij a 70 euro aan eten besteld. Patat was echt koud en 1 aan elkaar geplakte bonk. Spareribs besteld in 1 spicy en 1 zoet. Beide waren zoet. De kip was wel goed. Falafel salade was zout, maar dan echt alles was over de top zout. Aangeven via achterkant aan te bellen, alsnog belde ze dat ze voor bij de deur stonden..?!?!

Gerja
6 november 2020

Ribs waren heerlijk, snel bezorgd en nog heerlijk warm

Elsbeth
5 november 2020

Vorige keer was het beter. Toen was alles warm. Nu lauwe frites en de maiskolf en bestelde spicy spareribs bleken sweet spareribs. Ook heel lekker, maar niet wat we wilden.

Rene
30 oktober 2020

Drie keer = scheepsrecht.

Lisa
28 oktober 2020

Lekker gegeten! We hadden een bezorgtijd aangegeven en de bestelling was er op tijd. De spareribs was goed, de patat wel een beetje klef maar alsnog een goede maaltijd.

Pascal
26 oktober 2020

Heerlijk, zoals altijd. Beste chicken wings met recht... beter dan kfc. En lekker vlot bezorgd

Goeie van zuilen
22 oktober 2020

er waren sparribs aan gebrand zo zwart dat er stukjes af gesneden moesten worden jammer zijn we niet gewend van jullie

Rombout
21 oktober 2020
Michel
19 oktober 2020

Eten was vrij vlot gebracht. Wat mij wel tegen viel is dat ze de prijzen een stuk verhoogd hebben t.o.v. Prijzen in het restaurant zelf.2,- voor een Frozen king en 1,50 meer voor een milkshake. Vind dit belachelijk het is misschien maar 3,50 maar goed als je daar rijk van wilt worden. Lichtelijk gevoel dat je dan wordt opgelicht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellenbroek
19 oktober 2020

Zeer snel geleverd en de spareribs waren heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John van Broekhoven
19 oktober 2020

Lekker ruim voldoende prima bezorging!

McNair
18 oktober 2020

Jammer dat er geen coleslaw bij zat. En nog meer omdat dit de 2e keer is. Wel gewone sla maar dat heb ik niet besteld.

De Klerk
12 oktober 2020

Prima bezorging vriendelijke bezorger en was weer heerlijk Dank u

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greg
11 oktober 2020

Anderhalf uur+ bezorgtijd is veeeel te lang. Zelfs als het druk is. En niet eens even een SMSje helaas.

Yves
3 oktober 2020

Was heerlijk.

Kelly
27 september 2020

De friet was ontzettend slap, lauw en had totaal geen smaak. De spare ribs waren wel goed warm maar lagen wel in veel vet en vocht in het bakje. Voor €35,- een hoop geld uitgegeven en er niet van genoten. Echt zonde.

Henk
26 september 2020

Keurig gemeld onderweg. Redelijk op tijd bestelde was van goede kwaliteit

Syl
21 september 2020

Het was heerlijk. Tot de volgende keer.

de Jong
20 september 2020

Alleen maar kleine losse botjes met wat vlees er aan. Geen hele sparerib. Alsof het overblijfsels van borden bij elkaar geraapt waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Derksen
18 september 2020

Heerlijke spareribs, grote porties. Prima maaltijd.

jannie van de kolk
15 september 2020

het ws zoals gewoon weer heerlijk

Mariska
14 september 2020

Me eten was niet heet alleen me kipnuggets waren beetje warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

terBorg
12 september 2020

viel deze keer enorm tegen. Vlees was niet mals, patatjes droog en zelfs de gepofte aardappel was niet te eten. Normaal de lekkerste spare ribs, dit keer niet.

Hamid
17 augustus 2020

De bestelling kwam 50 minuten te laat en ze waren de saus vergeten. Broodje was klef en niet meer warm. Super slecht.

Tamme van der Wal
12 augustus 2020

De ribs waren uitstekend. Echter de 'frisse' salade deed zijn naam geen eer aan.

ikelaar
8 augustus 2020

brutale bezorger en geen citroendoekjes spareribs waren slechter dan gebruikelijk en het was weer een natte zooi.

Erik
7 augustus 2020

Lange wachttijd kwam lauw aan.

Riekje
30 juli 2020

Smaak mocht wat zoeter. Bezorging zeer snel!

Yola
27 juli 2020

het was weer erg lekker. Goed mals vlees. De saus mag wat meer zijn, maar dat is dan het enige puntje. 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

SANNIE
26 juli 2020

Goddelijke spareribs, snelle bezorging, aardige bezorger. Echt positieve ervaring

van de kolk
23 juli 2020

het was weer heerlijk ik zal het aan iedereen doorgeven om bij jullie te bestellen

Bart
14 juli 2020

Slechte kwaliteit, erg weinig geworden tegenwoordig en de prijs is ruim omhoog gegaan. Voorheen kreeg je nog een stuk rib tegenwoordig enkele botjes. Zonde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eli
13 juli 2020

Hele lekkere spareribs, goed gemarineerd en goed mals. Frietjes waren ook goed (dat kan bij sommige afhaalrestraurants soms erg matig zijn, maar dit keer absoluut niet). Bezorging was snel en vriendelijk. Wij willen meer!

Joris
13 juli 2020

goed waren goed gekruid ook

Nancy
11 juli 2020
Mario
8 juli 2020

Weinig ribs, weinig friet. Erg duur voor wat je krijgt, was niet hoe ik het gewend ben.

Ronald
7 juli 2020

Zonder aankondiging een half uur eerder dan besteld, dat was voor mij niet zo handig op dat moment. Voor de rest heerlijke spare ribs als altijd!

Peter Rutting
7 juli 2020

De voorlaatste keer dat ik spare-ribs bestelde waren ze van beter kwaliteit.

Flipje
5 juli 2020

Drumsticks waren een tikkeltje te vet. Daarbij was het een menu voor 2 pers. maar met een minuscuul bakje friet en sla. Spareribs waren super mals en heerlijk gekruid.

van de kolk
4 juli 2020

er zat weinig saus over het vlees maar de smaak was goed

Hartman
30 juni 2020

Weer zo super lekker gegeten. De spare ribs zijn zo super lekker en ook de patat is nog warm en knapperig na bezorgen. ( Amersfoort-centrum / Vathorst)

Ron
28 juni 2020

Heerlijke ribs lekker mals, snel bezorgd

Aloijs
15 juni 2020

Ik had een voucher van 3.- korting op de bestelling, maar werd niet geaccepteerd, jammer

Pk
5 juni 2020

De spareribs waren lekker. Over de falafel salade ben ik echter niet te spreken. Gewoon een bakje droge sla, zonder dressing, met 3 koude balletjes falafel erop. Geen stijl voor dat bedrag.

Pieter
3 juni 2020

De Cola Light zat niet bij de bestelling. Nog niet voor gebeld. Verder had ik een fooi voor de bezorger gegeven, maar hij nam niet de instructies in acht die ik bij de bestelling had opgegeven (COVID19).

Lettie
3 juni 2020

Was heerlijk compliment

veenendaal
1 juni 2020

1 friet te weinig ontvangen. hierover al telefonisch contact gehad met iris kruger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene
29 mei 2020

Net als alle voorgaande keren was de friet smakeloos, zacht en weinig voedzaam. Hol, bijna. De spareribs waren heerlijk.

j van de kolk
28 mei 2020

het was weer heerlijk en lekker snel

Henk
27 mei 2020

Netjes bezorgd en het eten was heerlijk

Ikelaar
24 mei 2020

de bezorging kwam 25 min. later dan besteld en de bakjes waren weer gelekt en het ijs was gesmolten jammer want kwaliteit van de Ribs zijn goed.

Danny
19 mei 2020

bestelling was ongevallen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
13 mei 2020

Het eten was koud en en een zooitje in de papieren tasjes.. En dit voor 35 euro dus nooit meer.. Smaak van de kip was neutraal en ik vond de ribs te weinig voor 2 personen..

Ikelaar
13 mei 2020

jammer, bij alle twee de bakken was lekkage ontstaan daardoor was het smerige toestand daardoor erg weinig saus.

M. Dorresteijn
30 april 2020

Voor het eerst is het enorm tegengevallen! Verbrande stukjes en enorm weinig in vergelijking met normaal!

Inge
30 april 2020
Henk
28 april 2020

Netjes en op tijd geleverd , heb heerlijk geheten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arno
15 april 2020

Kwalitatief prima in orde, maar de bezorging was een kwartier eerder dan afgesproken, waardoor niet iedereen het eten op de juiste temperatuur heeft kunnen nuttigen.

Anoniem
14 april 2020
Stien
12 april 2020

Heerlijke ribs . Goed warm en keurige bezorging

Michael
11 april 2020

Dit keer miste er weer boter. Ik heb al een keer of 5 gemeld dat het ècht nooit compleet geleverd kan worden. Maar er wordt blijkbaar niets mee gedaan. Krijgen jullie subsidie?

Conny
11 april 2020

Prima. De pittige spareribs was lekker. Voor ons te veel saus. Frietjes waren helaas slap geworden. De frietjes zou ik de volgende keer niet meer bestellen. Was toch te ver denk ik van eemplein naar vathorst.

Simon
10 april 2020

Als gewoonlijk goed daarom weer deze bestelling plus snelle levering en service van de spareribs

Matthijs
9 april 2020

Heerlijk gegeten! Klein minpuntje dat de bezorging 20 min te laat was, maar dat was verder geen probleem.

Ewout
5 april 2020

De bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Prijs kwaliteit verhouding okay, er mag wel wat meer saus bij wat mij betreft, twee kleine heinz bakjes van 25 gram is op 650 gr ribs niet erg veel saus.

Baatje
4 april 2020

Was perfect verzorgd zal je aanraden bij vrienden

Georges
30 maart 2020

Spearribs waren lekker. Bestelling is niet goed geleverd. Geen friet,frisdrank.alles teug gestuurd. Tweede levering zout op de friet had zonder gevraagd geen frietsaus geleverd.De bezorger was geïrriteerd dat hij weer teug moest komen.heb hem de eerste keer 5 euro fooi gegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MV
29 maart 2020

Super snelle bezorging, en dat op zaterdagavond! Top! Eten was lekker!

Michael
28 maart 2020

Werkelijk elke keer mist er wel iets bij de bestelling. Nu geen cola erbij, dan geen boter, dan geen Mayo. Het kan ècht nooit compleet geleverd worden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een bestelling voor 2 personen compleet te leveren?? Voor de rest wel goede spareribs

Paul Jacobs
27 maart 2020

Normaliter ga ik het zelf halen, nu voor het eerst een online bestelling. Keurig binnen een redelijke tijd bezorgd. Het eten is, zoals altijd, zeer smaakvol klaargemaakt.

Verhoeven
26 maart 2020

De friet was 2 of meerdere keren gebakken toen het koud werd was het droog en taai en de spareribs waren op de hoekken verbrand.

Monique
24 maart 2020

De patatjes zijn super lekker erg knapperig en de spareribs vallen zo van het bot af super.

Peute
23 maart 2020

Grote klasse !

Josti
23 maart 2020

Was goeie. Lekkah veel marinade bij de ribba's en patat is goed krokant. Veel sausjes erbij ook en was nog warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barry
22 maart 2020

Het was erg lekker, echter mistte de stokbrood met kruidenboter. Anders was het twee keer 5 sterren geworden.

Richard
22 maart 2020

Hij was ruim optijd en we hebben lekker gegeten.

Frank van Veen
19 maart 2020

De lekkerste Ribs uit de omgeving !!

Jessey Novani
19 maart 2020

Wij kregen een blikje Sprite met no sugar er op. Wij wilde gewone Sprite.

Ben
16 maart 2020

Netjes op tijd en alles goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
8 maart 2020

Bezorging kwam ruim een uur na bestelling en het eten bleek verkeerd te zijn. Daarna nog eens 45min zitten wachten op de juiste bestelling. Ter compensatie kregen we een extra patat. Maar de patat was niet zoals je dat in het fastfood restaurant eet. Slechte smaak, niet gekruid. Erg teleurstellend.

moon
26 februari 2020

het eten was er super snel. en zoals gewoonlijk was het eten heerlijk de spareribs vallen zo van het bot af. top

Halmat
24 februari 2020

Ik bestelde meerdere malen eten waren goed en prijs was redelijk na prijs verhogen. Hoort kwaliteit ook hoog verwacht. Kip was niet te vreten was oud e geen smaak. Frietjes waren ijs koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H20
24 februari 2020

Super malse spareribs, zowel de sweet als spicy zeker een aanrader. Voor het eerst een ijsje besteld. Zowel de lion als de m&m vielen in de smaak. Zoals altijd vlotte bezorging(op zondag) daar kunnen andere nog wat van leren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jiri
24 februari 2020

Helaas was de bezorging een half uur te laat. Er is wel netjes gebeld om 1700 dat de bestelling 10 minuten later zou zijn. Dit werd echter een half uur. Helaas ook nog de knoflooksaus vergeten. Een gepofte aardappel zonder saus is niet te eten. De kip was veel te droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
23 februari 2020
Robbert
21 februari 2020

Het eten was lekker en goed warm toen het werd bezorgd. Ook een vriendelijke bezorger. Helaas was de bezorging iets later dan aangegeven maar de bezorger maakte wel netjes zijn excuses hiervoor.

cor
16 februari 2020

prima en netjes bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
18 januari 2020

Er ontbreekt altijd wel iets. Deze keer zat er geen drankje bij en geen boter bij de maïskolf. Voor de rest goede Spareribs.

Dirk
9 januari 2020

Zeer tevreden met de bestelling. Lekkere spareribs en ruim voldoende. Na bestellen een half uurtje moeten wachten voor de bezorging.

Manfred
6 januari 2020

Heerlijke spareribs met verrukkelijke marinade

Hartman
6 januari 2020

Afgesproken om om 18.45u te laten bezorgen. Bezorgster kwam echter 25 min eerder. 25 min vinden wij te veel afwijken.! Helaas herkende wij dit ( afwijking was minder groot) van de vorige keer. Spare ribs waren weer super lekker. Waarschijnlijk proberen wij het daarom nog 1x ( 3x is scheepsrecht) maar mocht het dan weer zoveel afwijken dan gaan wij naar een ander. Wij willen namelijk graag met het hele gezin en warm eten eten. I.p.v. koud of niet gezamenlijk. Ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben. Succes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mar
3 januari 2020

Ik vroeg zoete spareribs maar ik kreeg gewone sparende in een zoete drab. Dat is totaal niet hetzelfde. Ze waren wel redelijk gaar. Het vlees viel niet van t bot De kip strips waren perfect

jean gruter
29 december 2019
Tinie
23 december 2019

Was vergeten bestelling te plaatsen moest daarna nog drie kwartier wachten voordat bezorgd werd

Jeroen
22 december 2019
Richel
8 december 2019

Super snelle levering maar de sparibs waren erg vet.

Janet Wong
1 december 2019
Margaret
1 december 2019

Alleen jammer dat de cola light er niet bij zat ,gelijk doorgegeven aan de bezorger. De spare ribs en de drum sticks waren heerlijk.

Ben
27 november 2019

Na een tijdje weer eens spareribs besteld. Was laatste paar keren niet lekker. Vlees was te zompig en meer vet dan vlees en meer bot dan vlees. Dit keer was het weer goed. Patat was goed knapperig en warm en het vlees was goed alleen sommige stukjes waren iets verbrand. Fritessaus van Heinz vind ik persoonlijk niet lekker, veel te zuur

Marcella
7 november 2019

De spareribs waren wel lekker maar ze hadden helaas veel aangebrande stukjes.

Flotman
28 oktober 2019

de smaak was goed had alleen meer vlees verwacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brian Brussee
27 oktober 2019

Door omstandigheden was de bezorging iets later dan gevraagd. Was hierover netjes gebeld of dit een probleem zou zijn.

Nenos
13 oktober 2019

Veelste hooge prijs vergeleken het eten

Smit
7 oktober 2019

Zonde dat er losse bot splinters aan t vlees vast zit

Eveline van Veenendaal
21 september 2019

De spare-Ribs waren goed van smaak en lekker vlees. De kip was lekker. De salade goed maar wel weinig.

Cor
12 september 2019

vind de spyci niet erg spyci heb ze weleens lekkerder gehad en gekruider voor de rest prima en lekker

Johan
9 september 2019
Slot
30 augustus 2019

Helaas stond de bezorger op het verkeerde adres. Maar heb genoten van de ribs :)

Sabina van Essen
25 augustus 2019

Erg goede spareribs, en de patat is daar altijd erg lekker. 1 klein minpuntje de hoeveelheid mag wat meer voor dat geld!

De Groot
17 augustus 2019

Ging supersnel. Maar de friet was taai en de ribs waren we ook niet enthousiast over. Doen we niet nog een keer.

Hanneke
11 augustus 2019

Snelle levering en heerlijke spareribs! De bijgeleverde sauzen vond ik niet lekker: zure fritesaus. Hoeveelheid knoflooksaus mag groter.

Maaike van Beek
11 augustus 2019

Ik vond de bezorging wat aan de lange kant. Daarnaast was de patat die erbij zat koud.

Anoniem
8 augustus 2019

Een patat te weinig en de bestelde kapsalon kwam in onderdelen. Redelijk lekker, maar zeker geen topkwaliteit spareribs. De patat was wel prima.

Petra
22 juli 2019

Spareribs en kip waren super lekker. Helaas de patat koud. En de salade wel heel erg weinig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

irene
21 juli 2019
Marco
14 juli 2019

Ruim voor opening al besteld, ruim 4u van te voren al, en dan alsnog op de gekozen tijd opgebeld worden met de mededeling dat er niet op tijd geleverd kan worden vanwege de drukte. Het eten was maar een kwartier te laat, maar alsnog jammer dat het niet kan zoals afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anton
13 juli 2019

Fried chicken was droog en de buitenkant voelde rubberig aan, volgens mij lagen deze er al een tijdje.

Zwerink
12 juli 2019
Sandy
7 juli 2019

Ik kreeg spareribs zonder saus en zonder salade, toen ik daar over belde duurde het heel lang, zeker 25 minuten, voordat er werd opgenomen. De salade en saus zouden meteen gebracht worden. Dat duurde ook wat langer, ik woon tegenover Eemplein echt vlakbij, hierdoor waren de spareribs niet meer heet toen ik ging eten.

Rene
29 juni 2019

De bakjes lekken te veel vocht in verder prima

C Berkhof
23 juni 2019

Heerlijke spareribs en snelle bezorging

Kees
23 juni 2019

Wauw wat snel weer thuis bezorgd. En als altijd , super lekker :)

do
17 juni 2019

De spareribs waren heerlijk heb ik zeker van genoten De gepofte aardappel was iets minder was niet helemaal goed hij was meer groen vanbinnen dan geel/ normaal kleur De kipnuggus ware pest hart gebakken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
15 juni 2019

De frietjes waren heerlijk knapperig. Spareribs nog gloeiend heet en lekker pittig. Het was allemaal heerlijk!

Sabina
7 juni 2019

Ik vond het een beetje weinig qua ribs, maar verder waren ze erg lekker!! De patat was ook erg goed en erg lekker!!

Erik Fisscher
3 juni 2019

De kwaliteit is constant van goed niveau en altijd op tijd!

Mariska van den berg
3 juni 2019
Linda
2 juni 2019

Bestelling was er op tijd maar de ribs waren enorm taai. Echt totaal anders als de laatste keer. Als dit een nieuwe leverancier is bestel ik niet meer. Zonde van het geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Post
2 juni 2019

De sparreribbs waren uitstekend. Alleen jammer dat het gratis drankje er niet bij zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Osman
25 mei 2019
Dilek
25 mei 2019
Jeroen
23 mei 2019
Anouk
23 mei 2019
Rene
22 mei 2019
Jeroen
20 mei 2019

Na lange tijd weer eens bij KoR besteld, jammer dat de kwaliteit nog steeds matig is. De ribs zijn niet mals, maar droog. Het leken restjes met zoet en pittig door elkaar. Botsplinters ertussen maakt het ook niet beter. Voorlopig dus maar niet meer.

Ronald
17 mei 2019
Linda
10 mei 2019

Echt hele lekkere malse ribs en de bezorging is razendsnel.

Jorick
3 mei 2019

Bezorging en klantvriendelijkheid is top. Kwaliteit van de spareribs is ver achteruit gegaan. Ook de verpakking is ruk. Mayo was zuur

R. A.
29 april 2019

Ik heb online besteld en vooraf betaald met als bedoeling om op de afgesproken tijd direct geleverd te krijgen. Toen ik binnenkwam werd er vreemd gekeken en een systeemfout geveinsd. Vervolgens moest ik wachten tot het klaar was. Eens maar nooit weer.

Geneviève
26 april 2019

De sla was bruin, 2 reepjes ui over de hele burger en daarnaast was de patat heel apart

Kelly
22 april 2019

Super lekker gegeten en precies op de afgesproken tijd was de bezorger er??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jim
20 april 2019
Walter
19 april 2019

Na een hele lange tijd toch maar weer eens geprobeerd, echter is dit niet voor herhaling vatbaar. De spareribs waren erg droog en niet mals, absoluut niet meer de kwaliteit van de begin jaren. Jammer. De bezorging was overigens lekker snel, daar valt niets van te zeggen.

n westeneng
19 april 2019

we hebben heerlijk gegeten alles was nog goed warm en de patat was ook prima de bestelling kwam precies op tijd

Casp
14 april 2019

Lekkere malse spareribs, had iets beter gekruid gemogen. Prima frietjes. Alles vers en warm. Ipv mooie groene salade, zielig hoopje koolsalade. Bezorging stipt op tijd, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
14 april 2019

Eén portie ribs smaakte niet goed, muf een aangebrand

Jeroen
13 april 2019

Zoals al vaker gebeurd is weer het drinken vergeten beetje jammer

Ben
13 april 2019

Spareribs waren dit keer weer goed. Alleen jammer dat als ze een kortingscode sturen via de mail van 20% dat je dan opeens minder ribs krijgt. Zo kan ik ook wel een aktie verzinnen. Patat was klef en bijna koud. Was echt en bol aan elkaar gekleefde patat. Dus is de kliko ingegooid.

Jr
13 april 2019

Snel, warm, lekker! Alleen spicy is helaas totaal niet pittig, wel goed gekruid.

Mischa
2 april 2019
Rutger
17 maart 2019
Groen
16 maart 2019

Helaas ribbetjes beneden verwachting niet mals en leek meer op overgebleven restjes. Patat was koud. En voor 2 personen wat tegenvallend. Sorry kan er niet meer van maken!

Joris
2 maart 2019

Was lekker spareribs waren een beetje vettig

Alwin
28 februari 2019

Spareribs waten heel erg lekker warm, goed gaar en erg lekker. Frietjes ook goed. Bezorging ook keurig! Was dus echt goed!

Frans
20 februari 2019

Super snelle service binnen 15 min geleverd. En heerlijke spareribs gegeten.

E. Bolonina
10 februari 2019

Alles naar wens

Breigel
10 februari 2019

Patat koud, vlees lauw. Ik zall niet meer gaan bestellen. Waardeloos

Judith
9 februari 2019

Boter en zout vergeten bij mijn maiskolf en het bakje van de ribs was opengegaan, waardoor ze al wat kouder waren. Maar ze waren wel heerlijk! En ook snelle bezorging.

Marchal
9 februari 2019

De spareribs zijn niet meegebracht en het friet was niet echt warm meer. Zeer jammer dit

Peter Hondorp
5 februari 2019

Snelle service en super vriendelijke bezorger!

Betty Gerritse
4 februari 2019

Helaas was de patat slap en koud en de spareribs lauw dit hebben we nog nooit meegemaakt .het is altijd verpakt in een doos maar deze keer in een papieren zak. Jammer het is altijd heerlijk beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michal Maasland-van Hoogdalem
2 februari 2019

De friet was wederom niet krokant, maar slap. De kip en het vlees waren wel lekker. Bezorging was vrij vlot.

Plaizier
28 januari 2019

kwaliteit uitstekend - ruime porties bezorging ok

Jeroen
28 januari 2019
B R
13 januari 2019

Alles zat onder de marinade. Spareribs waren goed gekruid alleen 90% was ver en zompig. Echt zonde, ze waren altijd zo goed. Patat was lauw en klef. Blikje drinken weer vergeten. Geen servertje of iets erbij. Echt jammer dat t steeds slechter word

Desiree
12 januari 2019

Bezorging was goed en op tijd. Spare ribs waren koud en droog en waren niet mals

Judith
12 januari 2019
Frentz
12 december 2018

alleen jammer dat het door de doos lag was niet goed verpakt saus door de doos enz is een punt waarop gelet moet worden vind ik ziet er niet smakelijk uit als je de doos open doet

arno
10 december 2018

De spareribs en friet waren lauw, beetje jammer dit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
10 december 2018

Eten kwam te koud aan. Helaas!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
9 december 2018

Bijna twee uur moeten wachten. Er is wel gebeld dat het later zou worden, maar de beloofde 20 minute werden het zeer zeker niet. Zelf nog maar eens gebeld en het zou onderweg zijn. Toch nog een half uur moeten wachten. Mais en kip waren lauw, bijna koud. Ik ben er klaar mee. Geen King of the Ribs meer voor mij.

Mark
8 december 2018

Gwoon prima. Duurde wel erg lang waardoor de patat slap en koud was. Vlees is goed.

Mischa
25 november 2018
Jasper
24 november 2018

Vandaag slechter dan gewend. De patat was slap, koud en de verkeerde sausjes zaten er bij... de cola was niet meegeleverd De bezorging zou er om 18:05 zijn, dit werd pas 1845 De ribs waren wel lekker daarvoot 2 sterren

R.Savelberg
18 november 2018

Spicey spare ribs besteld. Krijgen we spate ribs waar chili poeder over gestrooid is. Ja zo kan het wel weer! Ik verwacht dat de spate ribs op een andere wijze gemarineerd zijn en voel me dus belazerd als er gewoon een pittige specerij over gestrooid wordt. Op deze manier hoef ik dus geen Ribs meer van king of the ribs